zondag 20 april 2008

Revolution

Gistermiddag ben ik samen met Rita naar Doorn gereden. Eerst samen een broodje eten en daarna naar Paper & Pictures. Het duurde anderhalf uur voor we gegeten hadden! Daarna snel naar Paper & Pictures. Ik heb de Revolution gekocht. Ik ben er erg blij mee. Dit gaat een stuk makkelijker dan de tang. Nu maar weer sparen voor nieuwe stansen!
's Avonds heb ik bij Rita gegeten en lekker gescrapt. Ik heb mijn traveljournaal "vakantieklaar" gemaakt. Dit was vorig jaar een online workshop van Pien's Atelier. Foto's volgens na de vakantie, als het album helemaal klaar is.

2 opmerkingen:

Rita Bongers zei

Hé Gem,

Was idd niet echt een succes in dat restaurant. Maar gelukkig was er nog tijd over om te shoppen.
Ik heb lekker al gezien dat je boekje leuk is geworden. Ik ben benieuwd wat je er van onze vakantie in gaat maken.
Tot in Hellevoetssluis.

Groetjes Rita

Anoniem zei

Hé Gemmy, wat ontzettend leuk dat je een blog heb met je scrap-kunsten.
En há! De allermooiste kaart hangt bij ons thuis :-)!
Liefs Marjolein